ח"כ מופיד מרעי: "סחטנות היא לא תוכנית עבודה"

איתי גדסי No Comments on ח"כ מופיד מרעי: "סחטנות היא לא תוכנית עבודה"

ח"כ מופיד מרעי מכחול לבן לגדסי ב"מהדורה המרכזית": החוק של החזרת מתן כהנא לתפקיד שר והתקנות ביוש נפלנו. אבל הקואליציה יציבה ואנחנו צריכים לעבוד על זה מראש" | "כחול לבן בראשות בני גנץ אנחנו סיעה מאחדת ולא מפלגת. בני גנץ, אם הוא יכול הוא משתף פעולה ומכבד"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מרעי לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": החוק של החזרת מתן כהנא לתפקיד שר והתקנות ביו"ש נפלנו. אבל הקואליציה יציבה ואנחנו צריכים לעבוד על זה מראש. אף פעם לא היה על החוק הזה כזה הרבה רעש וזה עובר כל חמש שנים משנת 67. יש דברים שהם בקונצנזוס, זה עניינם של כל תושבי ישראל, אי אפשר שאזרחים ייפגעו".

"חוק תקנות יו"ש לא עוזר דווקא ליהודים, זה גם לערבים, זה מה שהשטח צריך. תושבי יהודה ושומרון לא רוצים להיפגע, ראשי הרשויות ביו"ש יכולים לרצות ממשלה אחרת. משהו הזוי קורה פה, שמאל מצביע ימין וימין מצביע שמאל אבל הם חייבים לחיות לפי כללי המשחק הפוליטי ולא לפגוע בציבור שלהם".

"ההצבעה על מתן כהנא הייתה 55 מול 55 עם עידית סילמן מהמפלגה של כהנא שהצביעה נגד. השיקולים היו שונים מחוק תקנות יו"ש, זה בסוף צריך לבוא לכנסת עם רוב גדול בקואליציה להעביר את החוק ולא היה לנו רוב" אמר ח"כ מרעי.

"העברנו אתמול כמה חוקים למניעת אלימות של חילי טרופר, אנחנו כחול לבן בראשות בני גנץ, אם תשים לב להתנהלות, אנחנו סיעה מאחדת ולא מפלגת. בני גנץ, אם הוא יכול הוא משתף פעולה ומכבד, אבל לדוגמה בחוק ממדים ללימודים אמרו שהוא שיתף פעולה עם בנימין נתניהו, זה רחוק משם. אנחנו כרגע עם הממשלה"

לסיום אמר מרעי: "אני עובד למען המגזר שלי וגם למען החברה הישראלית באופן כללי. הקמתי ועדה לסיוע לזכויות הדרוזים והצ'רקסים, ואני פועל למען המגזר והעדה שלי בדרכים רגילות ולא סחטנות על ידי איומי סרק. אני תמיד אומר שבכיינות זאת לא תוכנית עבודה, אני עושה הכל לטובת החברה והמגזר שלי"



0 תגובות